Reklama

Twitter sponsorem organizacji esportowej

​Życie esportowe na Twitterze ma się dobrze, gdyż wielu zawodników, komentatorów lub po prostu obserwatorów środowiska posiada na stronie swoje konto. Serwis społecznościowy wykorzystał ten fakt, wykonując we wspomnianej branży krok naprzód. Beneficjentem tego stała się organizacja INTZ, która w ten sposób pozyskała nowego sponsora.

Twitter to jedno z największych mediów społecznościowych na świecie. Strona zrzesza u siebie wiele znamienitych postaci z bardzo wielu dziedzin, dzięki czemu każdy może obserwować wybrane przez siebie kręgi. Nie inaczej jest w esporcie, gdyż wiele osób bardzo chętnie udziela się na ten temat. Mowa tu o takich postaciach jak "Thorin" oraz wielu zawodnikach, z czego niektórzy wykorzystują serwis do wylewania swoich frustracji.

Osoby związane ze stroną internetową postanowiły pójść za ciosem. Otóż medium społecznościowe stało się partnerem organizacji INTZ Esport. Jednym z efektów działań jest zamieszczenia loga Twittera na tylnej części koszulek zawodników. Na razie nie wiadomo, jakie jeszcze warunki zawarły obie strony. Do informacji podano jedynie, iż umowa została podpisana na rok, choć pojawia się spora szansa na przedłużenie jej o kolejny.

Reklama

INTZ to jedna z bardziej rozpoznawalnych brazylijskich marek. W swoich szeregach organizacja posiada zespoły m.in. w Counter-Strike'a: Global Offensive, League of Legends, Rainbow Six: Siege i Fortnite.

Esportowy klub mocno stawia również na gry mobilne, takie jak Brawl Stars, Clash Royale, PUBG Mobile. Nie dziwi zatem fakt dalszego pozyskiwania partnerów, choć jest już ich kilku. Najważniejszymi sponsorami projektu są LG, Monster Energy oraz logitech.

Przechodząc do nieoczywistej części korelacji INTZ i Twittera, to Brazylijczycy nie mogą narzekać na brak zainteresowania w serwisie. Ich konto na stronie internetowej śledzi prawie 250 tysięcy osób.

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś na świecie

Raporty specjalne

Rekomendacje