Ubisoft adresuje problem z liczbą map w trybie rankingowym Rainbow Six Siege
Wygląda na to, że rankedy w R6 czekają bardzo obszerne zmiany. Twórcy poddali pod dyskusję kolejny, gorący w społeczności temat - liczbę grywalnych map.
Nie chodzi tutaj oczywiście o wszystkie dostępne w grze lokacje. Chodzi o tzw. "map pool", czyli pulę map, jakie możemy aktualnie trafić w grach rankingowych. Podobnie jak w wielu innych FPS-ach, Counter Strike’u czy Overwatch, nie wszystkie mapy są częścią rankedów. W CS-ie map pool regularnie rotuje, a w Rainbow Sixie, jak się okazało, jest ich zdecydowanie za dużo.
Przyznał się do tego już sam Ubisoft. W swoim niedawnym wpisie na blogu Rainbow Six, gdzie zaadresowali kilka komentarzy społeczności. Obok kwestii banowania operatorów, problemów z dźwiękami czy celowników do broni, pojawił się również temat map. Deweloperzy powiedzieli jasno: "W trybie rankingowym jest dostępnych zbyt dużo map."
Komentarz jednej z osób odpowiedzialnych za realizację transmisji z R6 Pro League daje jasno do zrozumienia, co myśli o tym pomyśle większość społeczności.