Valorant z nową aktualizacją. Poprawa problemów i szereg zmian
Riot Games uraczył wszystkich graczy Valoranta kolejną dużą aktualizacją, która na serwerach zagościła już 9 sierpnia. Poniżej prezentujemy największe zmiany, które uświadczymy podczas rozgrywki.
Deweloperzy popularnej taktycznej strzelanki Valorant dbają o to, by regularnie wprowadzać zmiany i aktualizacje, które mogłyby poprawić balans w całej rozgrywce i jednocześnie wnieść do gry trochę świeżości
9 sierpnia otrzymaliśmy w Valorancie aktualizację silnika gry do wersji Unreal Engine 4.26. Nie jest to dla graczy zauważalna zmiana, jednak deweloperom znacząco pomoże w dalszej optymalizacji gry i w łatwiejszym wdrażaniu kolejnych nowości. Odświeżeniu uległa również przeglądarka agentów. Nowa szata graficzna powinna przypasować sporej rzeszy społeczności graczy.
Stało się również to, o czym Riot Games mówił już jakiś czas temu. Agent Chamber został znacząco osłabiony na wielu płaszczyznach. Wydłużono podstawowy czas odnowienia i przywołania umiejętności Schadzka (E). Skrócono czas trwania spowolnienia przy użyciu umiejętności Znak Rozpoznawczy (C) do 6 sek. Koszt pocisku Łowcy Głów (Q) zwiększono ze 100 do 150 kredytów. Zmiany dotknęły także umiejętności Ultimate - Majstersztyk (X). Do jej użycia niezbędne będzie zebranie aż 8 punktów (wcześniej 7).
Ujednoliceniu uległy również umiejętności typu ultimate Agentów: Neon, Chamber oraz Jett. Zmniejszono bowiem mnożnik obrażeń trafienia w nogi z 1,0 do 0,85.
Poprawki naniesiono także na kilka znanych i uporczywych problemów. Naprawiono błąd z Pomyślnym Wiatrem Jett, w wyniku którego podczas zmiany broni w trakcie doskoku animacja wyciągania broni trwała dłużej.
Poprawiono również błąd HUD-a Reyny oraz Killjoy, a także problem z animacją rozbrajania, która nie była prawidłowo odtwarzania podczas wielokrotnego zaczynania rozbrajania z rzędu.
Listę wszystkich zmian w aktualizacji 5.03 znajdziecie pod tym adresem.