Valve wprowadza zmiany m.in. względem współczynnika zaufania
Współczynnik zaufania to element, który został wprowadzony do szlagierowej produkcji Valve – Counter Strike: Global Offensive. Okazuje się, że producenci gier zamierzają rozszerzyć działanie swojej innowacji.
Dla tych, którzy nie wiedzą, z czym mają do czynienia, należy wspomnieć, iż ów współczynnik określa, jakim kto jest graczem. W zależności od zachowania oraz nieskazitelności w używaniu cheatów lub jej braku do użytkownika przypisuje się, w jakim stopniu można ufać zawodnikowi. System działa szczególnie w solowym szukaniu spotkań, gdyż dzięki temu najpewniej gra przydzieli nam sojuszników i przeciwników o podobnym wyniku ufności.
Okazuje się, iż Valve zamierza iść o krok dalej. Mianowicie w 2019 roku producent gier zamierza wprowadzić taki współczynnik do każdej produkcji. Oprócz samego zaimplementowania go w nowe miejsca system ma zostać usprawniony, by jego działanie było jeszcze bardziej wydajne.
Ponadto Valve dokonało szereg innych unowocześnień. Otóż przede wszystkim wprowadzono platformę Steam China, które koreluje z „Perfect World”. Na dodatek producent gier dodał kilka innych pomniejszych funkcji jak choćby aplikacja do Steamowego chatu.
Patryk Głowacki