Reklama

Reklama

VRL East: Surge. Wszystkie polskie drużyny wystąpią w fazie pucharowej!

​Faza zasadnicza VLR East: Surge, czyli regionalnych rozgrywek Polski i Europy Wschodniej w grze Valorant dobiegła końca. Za kilka dni wystartują play-offy, a w nich zobaczymy wszystkie rodzime formacje, które powalczą o miejsce w VCT Promotion.

Przypomnijmy, że w ramach turnieju VLR East: Surge na wszystkich osiem reprezentantów obserwowaliśmy zmagania aż trzech polskich drużyn - Awarię, Anonymo Esports i NOM Esports (znane wcześniej jako "l3wandowski"). Czwarta kolejka, która rozegrana została w środę i czwartek, zwieńczyła fazę zasadniczą i wyłoniła najlepsze cztery ekipy, które wystąpią w następnym, pucharowym etapie.

W swoich ostatnich spotkaniach fenomenalną dyspozycją popisali się zawodnicy Awarii, którzy zwycięsko wyszli z potyczki z Anonymo Esports oraz z czeskim Entropiq. Oba mecze były bardzo zacięte. Zarówno w jednym, jak i w drugim starciu potrzebne były aż trzy mapy, by finalnie wyłonić wygranego.

Reklama

NOM Esports (ex-"l3wandowski") przyzwyczaili wszystkich, że w rozgrywkach dla Polski i Europy Wschodniej nie mają sobie równych, dopisując w czwartej kolejce dwa cenne zwycięstwa na swoje konto. NOM Esports zajmuje pierwsze, niepodważalne miejsce w tabeli z rezultatem siedmiu wygranych (bez żadnej porażki).

Faza zasadnicza tego turnieju ułożyła się w taki sposób, że pierwsze trzy miejsca w tabeli okupowane są przez polskie drużyny. Prócz NOM Esports (1. lokata), o najwyższe cele w fazie pucharowej powalczy jeszcze Anonymo (2. miejsce) oraz Awaria (3. miejsce). Czwarte miejsce gwarantujące play-offy, wywalczyli sobie Grecy z Anorthosis Famagusta Esports.

Etap pucharowy rozpocznie się już 16 marca. W ramach niego, przez kilka dni będą odbywały się mecze górnej i dolnej drabinki turniejowej. Wielki finał zaplanowano na 20 marca. Start już o godzinie 17:00.

VRL East: Surge realizowany jest przez dom produkcyjny FRENZY we współpracy z Riot Games. Firma FRENZY produkuje wydarzenia związane z esportem i gamingiem, prowadzi transmisje z rozgrywek, a także tworzy treści oraz wdraża kampanie reklamowe.

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy