Wielki powrót grupy K/DA
Dziś oficjalnie powraca wirtualna grupa F/DAz udziałem Ahri, Kai’Sy, Evelynn i Akali z League of Legends. Dwa lata po swoim oficjalnym debiucie K/DA powraca z zupełnie nowym singlem, odpowiadając na apele fanów o pełnoprawną EPkę.
THE BADDEST to kolejny kawałek K/DA po debiutanckim hicie z 2018 roku, POP/STARS, który został dziś wypuszczony razem z teledyskiem i tekstem. Nowa piosenka powstała dzięki takim talentom jak SOYEON i MIYEON z żeńskiej grupy K-pop (G)I-DLE, które użyczyły swoich głosów w piosence POP/STARS, a także nowym głosom: Bea Miller i Wolftyla.
Jeszcze w tym roku K/DA wypuści również swoją debiutancką EPkę, na której znajdzie się piosenka THE BADDEST, a także zupełnie nowe utwory, stworzone we współpracy z wieloma artystami - ich tożsamość poznacie w późniejszym terminie. EPka zostanie wydana przez wytwórnię Riot Games Music, której celem jest przekraczanie tradycyjnych granic w muzyce za pomocą wydarzeń wzbogacanych muzyką, z udziałem takich artystów jak DJ Sona, True Damage i Pentakill.
Grupa K/DA była początkowo zainspirowana K-popem. We współpracy z artystami takimi jak SOYEON i MIYEON z (G)I-DLE, Madison Beer i Jaira Burns, zespół od tego czasu ewoluował, dążąc w kierunku bardziej globalnego, popowego brzmienia. Ostatecznie ukształtował on swoją muzyczną tożsamość wokół dziewczyn z grupy pop, Ahri, Evelynn, Akali i Kai’Sy, zamiast skupiać się na głosach poszczególnych piosenkarek.
Artystki występujące w THE BADDEST i reszcie piosenek z nadchodzącej EPki będą nadal współpracować z tą grupą, dzięki czemu K/DA będzie mogła skorzystać z umiejętności znacznie większej liczby niesamowicie utalentowanych muzyków, którzy dołączą do grupy podczas jej powrotu. Więcej informacji na temat listy twórców biorących udział w tym projekcie zostanie ujawnionych na kontach mediów społecznościowych K/DA w najbliższej przyszłości.
Zespół K/DA stał się w 2018 roku mainstreamową sensacją, a jego debiutancki singiel POP/STARS dotarł na szczyt iTunes (nr 1 na liście hitów K-Pop i nr 2 na liście hitów Pop), Billboardu (nr 1 w kategorii World Digital) i streamowano go ponad 170 mln razy w ramach usługi DSP. Teledysk grupy osiągnął do tej pory liczbę ponad 340 milionów wyświetleń, co czyni go najbardziej udanym debiutem grupy K-Pop w historii YouTube.