Reklama

Współczynnik zwycięstw Senny taki sam na ADC i Supporcie

​Wygląda na to, że nowy bohater League of Legends odnajduje się jak na razie na wielu różnych pozycjach. Ostatnie dane wskazują na bardzo podobny współczynnik zwycięstw Senny zarówno na ADC, jak i Supporcie.

Teoretycznie Senna została zaprojektowana z myślą o wspieraniu swoich współtowarzyszy. Champion Spotlight regularnie wspomina o obrażeniach zadawanych przez jej umiejętności, ale pokazuje je przede wszystkim jako sposób na leczenie lub dawanie tarcz kolegom z drużyny. Wygląda jednak na to, że sporo graczy zobaczyło w niej potencjał na ADC.

Wpływać mogą na to różne rzeczy. Na pewno pomysł na eksperymenty daje już sam fakt pierwszego supporta będącego strzelcem z prawdziwego zdarzenia. Od początku zaznaczano, że Senna będzie najlepiej sprawować się z tyłu drużyny, wspierając ich na dystans. Jej umiejętność pasywna gwarantuje również rosnące z czasem obrażenia i zasięg.

Reklama

Warto mieć jednak na uwadze, że Senna trafia do gry dopiero trzy dni temu. Współczynnik zwycięstw jest więc aktualnie dosyć niski, 46% na supporcie, a eksperymenty społeczności trwają w najlepsze. Za tydzień lub dwa może równie dobrze okazać się, że postać nie nadaje się na ADC i będzie stosunkowo niskim priorytetem w roli wspierającej.

Jedno jest pewne - prędko nie zobaczymy jej na profesjonalnej scenie. Mistrzostwa Świata dobiegły końca, niedługo przejdziemy również do offseasonu w samej grze... Zanim wróci wysoki poziom rozgrywek, Senna zdąży pewnie jeszcze kilka razy się pozmieniać.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: League of Legends
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy