Reklama

Wystartował Rockstar Press Play! Rywalizacja influencerów i masa nagród dla widzów

Dnia 3 listopada wystartowała akcja Rockstar Press Play, ogłoszona podczas tegorocznych targów Poznań Game Arena. W trakcie kolejnych weekendów, ambasadorzy będą ze sobą rywalizować w popularne esportowe tytuły, a ich widzowie mogą wygrać wartościowe nagrody.

Podczas Poznań Game Arena 2023, agencja marketingowa Good Game przy współpracy z The Collective i marką Rockstar Energy Drink, ogłosiła projekt Rockstar Press Play. Aktywacja sygnowana popularną marką napojów energetycznych, zakłada rywalizację topowych polskich influencerów w gry Worms W.M.D., Counter-Strike 2, Fortnite oraz League of Legends.

Ambasadorami rozgrywek zostali - Izak, Remsua, Lukisteve oraz duet Lewus i Navcia. Każda z tych osób posiada znaczącą przewagę w jednym z tytułów, lecz zostanie wyciągnięta ze strefy komfortu by rywalizować również w innych grach, a o zwycięstwie zadecyduje najszerszy wachlarz umiejętności. Podczas pierwszego weekendu rozgrywkowego rywalizacja toczyła się w Worms W.M.D. na specjalnie przygotowanych, dedykowanych mapach. Największą pulę punktów zgarnął Piotr “Izak" Skowyrski, który przy pomocy Tomasza “ToMa223" Richtera, pokonał wszystkich pozostałych uczestników Rockstar Press Play.

Reklama

Harmonogram kolejnych rozgrywek prezentuje się następująco:

  • 12 listopada - rozgrywki w Fortnite
  • 19 listopada - rozgrywki w Counter-Strike 2
  • 3 grudnia - rozgrywki w League of Legends
  • 10 grudnia - Wielki Finał

Projekt jest szczególnie interesujący dla widzów, którzy mogą aktywnie pomagać ulubionym twórcom. Na stronie www.rockstarpressplay.pl każda osoba może zagłosować na wybranego streamera i zagrać w minigrę Fan Race, zdobywając punkty na konto danego ambasadora. Co więcej, najlepsze 33 wyniki zostaną nagrodzone atrakcyjnymi nagrodami, w tym laptopami Lenovo Legion 5-15-I5 od x-kom, fotele Yumisu x Rockstar, kartami PSC o wartości 100 złotych czy zgrzewkami Rockstar Energy Drink.

Ponadto odwiedzający stronę mogą odpowiedzieć na pytanie kreatywne “Jak ładujesz baterie przed rozgrywkami ze znajomymi?". Organizator nagrodzi aż 152 najciekawszych odpowiedzi, a najlepsze otrzymają komputery G4M3R Hero R5-7600 od x-kom, fotele Yumisu czy zestawy peryferiów marki SteelSeries.

Partnerem technologicznym projektu została marka x-kom. Marka Steelseries dostarczyła peryferia. Wśród nagród znalazły się między innymi słuchawki serii Arctis, myszki Aerox oraz klawiatury Apex. Natomiast marka Yumisu jako nagrody przygotowało fotele gamingowe z limitowanej serii, sygnowanej złotą gwiazdą Rockstar Energy Drink.

Organizatorem tego wydarzenia jest poznańska agencja Good Game Sp. z o.o., specjalizująca się nietuzinkowych formatach gamingowych i esportowych. W portfolio firmy znajdują się takie projekty jak Bitwa Robali, Esport Gra, czy zawody w Deluxe Ski Jumping.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Epic Games | Riot Games | Valve
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy