Reklama

x-kom AGO z koszulkami lifestyle

​Na początku marca tego roku, x-kom AGO rozpoczęło współpracę z międzynarodową marką odzieży sportowej - PUMA. Wtedy to zawodnicy utożsamiający się z charakterystycznym jastrzębiem, założyli nowe stroje, w skład których wchodziły koszulki meczowe, bluzy, spodnie dresowe długie i krótkie oraz buty.

Do sprzedaży trafiły oficjalne bluzy oraz koszulki meczowe, w których gracze wystąpili na takich turniejach jak Mistrzostwa Świata w Fortnite, GSL vs The World, World Championship Series, ESL Mistrzostwa Polski czy Lotto Puchar Zdobywców Pucharów.

Teraz włodarze polskiej organizacji idą o krok dalej i prezentują pierwszą w swojej historii kolekcję ubrań - Lifestyle 2019, w skład której wejdą cztery modele koszulek casualowych. Znalazły się na nich popularne hashtagi, używane w komunikacji internetowej, takie jak "Fly or die", "Hawkz", "All the way up" i "Let’s hunt". Dzięki temu kibice mogą emanować przynależnością do grupy zaangażowanych fanów wśród swoich znajomych w szkole, pracy, a w szczególności na różnego rodzaju turniejach rozgrywanych offline.

Reklama

Promocji koszulek towarzyszy sesja zdjęciowa przedstawiająca dyrektora sportowego Sebastiana Krzepotę, kapitana dywizji Counter-Strike: Global Offensive Damiana "Furlana" Kisłowskiego, najpopularniejszego zawodnika x-kom AGO Dominika "GruBego" Świderskiego oraz jednego z najlepszych zawodników Fortnite na świecie Jarosława "JarkoSa" Kalety. Oprócz zdjęć, organizacja wypuściła do sieci spot, który przedstawia backstage sesji zdjęciowej.

Koszulki x-kom AGO można kupić w cenie 99 złotych w sklepach x-kom, a także w internecie na www.xkom.me/lifestyleAGO.  W przyszłości organizacja planuje dalszy rozwój produktów w różnych kategoriach i okresach.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: x-kom AGO
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy