Reklama

YumYum rozpoczyna komunikację mediową w gamingu

Marka YumYum oferująca tajskie zupy instant z makaronem, rozpoczęła w marcu 2021 działania mediowe w środowisku gamingowym, a już w najbliższą niedzielę odbędzie się "Wielki Finał YumYum".

Do współpracy zostały zaangażowane dwie drużyny streamerów wokół Veggiego oraz Mai Linh, powiązanych z Illuminar Gaming. W marcu zostały zainicjowane zmagania gamingowe na platformie Twitch, gdzie streamerzy sprawdzili swoje umiejętności w azjatyckiej grze Street Fighter w ramach "Wielkiego Wyzwania YumYum".

W najbliższą niedziele, w studio ESPOT na żywo spotkają się wszyscy uczestnicy aktywacji gamerów. W ramach finału gamerzy i streamerzy zmierzą się w takich grach jak Street Fighter, Minecraft, League of Legends, czy Rocket League i szachy. Dla widzów finałowego livestreama marka YumYum zaplanowała też dodatkowe konkursy z nagrodami.

Reklama

To pierwsze działania YumYum skierowane do gamingowej grupy odbiorców. Marka zakłada, że podobne aktywacje pozwolą na poszerzenie grupy docelowej i zdobycie odbiorców w nowym segmencie konsumenckim. Aktywności marki YumYum i innych znanych marek FMCG przyczyniają się do wzrostu popularności esportu w Polsce, wspierają szeroki rynek  gamingu w Polsce. Transmisja wydarzenia finałowego "Wielki Finał YumYum" wystartuje w niedzielę 25.04 o godzinie 17:00 na kanałach Twitch Fryderyka ‘Veggie’ Kozioł, Roksany ‘Mai Linh’ Nguyen oraz Facebook Illuminar Gaming.

YumYum to oryginalna tajska marka zup instant z makaronem, importowana przez Ajinomoto Poland z oddziału firmy w Tajlandii - Wan Thai Foods. YumYum oferuje produkty w 3 oryginalnych tajskich smakach: Krewetka, Kaczka, Kurczak.

Esporter/materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy