Hisense: Nowe TV dedykowane graczom i widzom esportu
Telewizory Hisense, to nie tylko sprzęt dla miłośników kina, ale też zaawansowane rozwiązania dedykowane miłośnikom gier. Firma chce wspierać graczy swoimi innowacjami, ale też poprzez zaangażowanie w esport. Od 2020 roku marka jest partnerem profesjonalnego klubu Fnatic, skupiającego w swoich szeregach graczy z całego świata - wspiera ich podczas Mistrzostw Świata League of Legends - Worlds 2021, które trwają w Rejkiawiku do 6 listopada.
Choć w ofercie Hisense dedykowany graczom jest model E76GQ QLED 4K, to także inne telewizory z najnowszej serii, jak A7GQ UHD z technologią Quantum Dot, czy U8GQ ULED 4K z wielokanałowymi głośnikami, mogą sprawdzić się podczas grania. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer jeden w tym segmencie w Chinach, teraz aktywna także w branży esportowej.
Ważne są nie tylko doświadczenia gracza, ale też przewaga technologiczna jaką dają zaawansowane technologie i funkcje. Dedykowany graczom Hisense E76GQ UHD 4K (dostępny w wersjach 50'' i 55'') to przede wszystkim tryb Game Mode Pro, połączony z automatycznym trybem niskiej latencji (ALLM) i zmienną częstotliwością odświeżania (VRR) - minimalizuje to input lag i wszelkie drgania wyświetlanego obrazu. Wysoka rozdzielczość, głębia czerni, żywe kolory i przestrzenny dźwięk powinny zadowolić graczy.
Rozbudowane gry oferują realistyczne wrażenia wizualne, których mogą być jeszcze bardziej rozbudowane dzięki technologii Dolby Vision stosowanej w telewizorach Hisense. To zaawansowany, inspirowany technologią kinową HDR, który dynamicznie przetwarza metadane, zwiększając zakres rozpiętości między ciemnymi i jasnymi tonami - zarówno kolory, kontrast jak i wszystkie detale są wyświetlane wyraźniej w porównaniu do poprzednich generacji obrazu. Ponad miliard odcieni kolorów zapewni technologia Quantum Dot Colour - dzięki temu ekran wyświetla barwy znacznie dokładniej niż konwencjonalne telewizory LED.
Autorski, intuicyjny system Smart TV (Hisense VIDAA 5.0) umożliwia łatwy i szybki dostęp do wybranych treści i preinstalowanych aplikacji, który zarządzać można za pomocą głosu. Co ważne w przypadku graczy posiadających konta w wielu serwisach, dedykowany system ochrony danych i prywatności gwarantuje certyfikacja TÜV Rheinland - marka Hisense otrzymała ją jako pierwszy na świecie producent telewizorów. Podobnie w przypadku ochrony oczu podczas długich sesji, które ma zapewniać technologia Low Blue Light, eliminująca nadmiar szkodliwego, niebieskiego światłą emitowanego przez ekran.