Reklama

Zobacz walkę Błachowicza na żywo w Abu Dhabi

​Już 30 października 2021 r. w Abu Dhabi będzie można zobaczyć kolejną walkę Jana Błachowicza. Stawką pojedynku będzie pas mistrza w wadze półciężkiej w mieszanych sztukach walki. "Cieszyński Książę" po raz drugi będzie bronił zdobytego przed rokiem tytułu.

Dla wszystkich, którzy chcą poczuć emocje na żywo, marka Acer organizuje konkurs, w którym główną nagrodą jest wyjazd dla 2 osób do Zjednoczonych Emiratów Arabskich na walkę Błachowicza z Gloverem Teixeirą. Wystarczy kupić napój PredatorShot i pokazać Legendary Polish Power. Łączna wartość nagród to ponad 60 000 zł. Konkurs trwa do 15 października.

Jan Błachowicz, znany również jako Legendary Polish Power, to mistrz UFC w kategorii półciężkiej. Polak w prestiżowej federacji występuje od 2014 roku, a od prawie 12 miesięcy dumnie dzierży tytuł najlepszego w swojej wadze. Już 30 października Błachowicz po raz kolejny wejdzie do klatki bronić swojego pasa. Tym razem jego rywalem będzie Brazylijczyk Glover Teixeira. To druga walka w obronie pasa mistrzowskiego - w pierwszej Polak pewnie pokonał Israela Adesanyę, który był niepokonanym mistrzem wagi średniej. Niepokonanym naturalnie do momentu spotkania z "legendarną polską siłą".

Reklama

"Cieszyński Książę" to wulkan energii, jeden z najważniejszych polskich fighterów, a także ambasador marki Predator i napoju energetycznego PredatorShot firmy Acer. Dla wszystkich fanów Janka i napoju PredatorShot marka przygotowała konkurs, który daje możliwość zobaczenia pojedynku Błachowicza z wysokości trybuny. Zasady są proste - należy wykonać zdjęcie lub film z puszką napoju PredatorShot pokazując Legendary Polish Power. Swoje dzieło należy opublikować w mediach społecznościowych z hashtagiem #LegendaryPolishPower oraz #PredatorShot.

W puli nagród jest najnowszy sprzęt z linii Predator (laptopy, desktopy i monitory) oraz wspomniana nagroda główna - czyli wyjazd oraz bilet wstępu dla 2 osób na galę z udziałem Jana Błachowicza. Kto wygra? Oczywiście najbardziej kreatywni uczestnicy, których pomysłowość oceni jury Acer Polska.

Esporter/materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy