Reklama

Cristiano Ronaldo ma ambitny plan. Chce zostać największym youtuberem świata

Cristiano Ronaldo rzucił właśnie rękawice MrBeastowi, niepodważalnie najpopularniejszemu twórcy na platformie YouTube. Portugalski piłkarz chce być wkrótce numerem jeden w rzeczonym serwisie.

Cristiano Ronaldo rozwija swój kanał na YouTube

Cristiano Ronaldo w ostatnich kilku tygodniach jest na ustach wszystkich... i to bynajmniej nie w związku z piłkarskimi wyczynami 39-latka. Mistrz Europy z 2016 roku założył swój prywatny kanał na platformie YouTube, który w mgnieniu oka pobił kilka rekordów, notując fantastyczny rozgłos i wyświetlenia.

O tym, że Ronaldo buduje swoją własną markę na YouTube, pisaliśmy na łamach serwisu kilka dni temu. Portugalczyk w zaledwie 1,5 godziny od założenia swojego kanału (UR - Cristiano), przekroczył w serwisie multimedialnym okrągły milion subskrybentów. Oczywiście w dużej mierze to efekt szerszej promocji prowadzonej przez utytułowanego piłkarza.

Reklama

Wiele wskazuje na to, że tego typu aktywność prowadzona przez Ronaldo, jedną z najbardziej rozpoznawalnych osobowości na świecie, to istny samograj. W momencie pisania tego materiału kanał piłkarza liczy sobie 27 filmów, z czego kilka rekordowych przekroczyło 30 milionów odsłon.

Jeszcze kilka dni temu kanał Cristiano Ronaldo sukcesywnie przebijał się do grona 100 elitarnych najpopularniejszych twórców na YouTube. Aktualnie Portugalczyk z wynikiem ponad 56 mln subskrypcji znajduje się w okolicach 50. miejsca w tej kategorii. Patrząc jednak na fakt, że jest to bardzo świeży kanał, spodziewać możemy się kolejnych potężnych przyrostów.

Ronaldo największym YouTuberem? Portugalczyk ma plan

Gwiazda saudyjskiego klubu Al-Nassr nie zamierza jednak hamować. W świeżym wywiadzie legenda futbolu wyznała, że jego cel jest prosty: chce prześcignąć Jimmy’ego Donaldsona, czyli słynnego "MrBeasta" w liczbie subskrypcji na platformie YouTube. Wyzwanie to nie będzie jednak proste.

"MrBeast" może pochwalić się liczbą 313 milionów subskrybentów. Śmiało można więc stwierdzić, że Amerykanin ma ponad pięć razy większy kanał. Dodatkowo słynący ze swojej filantropijnej działalności twórca ma za sobą udane miesiące w internetowej karierze. Jako pierwszy YouTuber przebił granicę 300 mln subskrypcji, a jego filmy co rusz biją kolejne rekordy witryny.

Czy marka Cristiano Ronaldo jest na tyle silna, by skutecznie rzucić rękawice Donaldsonowi? Zapewne dopiero czas przyniesie odpowiedź na to intrygujące pytanie. "MrBeast" za swoje nietuzinkowe i często realizowane z rozmachem przedsięwzięcia, uwielbiany jest przez setki milionów internautów. Z drugiej strony mamy wybitnego piłkarza, który dzięki swojemu skrzętnie prowadzonemu kanałowi, może skutecznie skrócić dystans z ogromną rzeszą ludzi w sieci.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: YouTube | Cristiano Ronaldo
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy