Fortnite - jakich współprac najbardziej wyczekują gracze?
Epic Games przyzwyczaił wszystkich do nawiązywania rozległych współprac, które bardzo regularnie przywędrowują do świata Fortnite. Twórcy popularnej gry miksują uniwersa i światy na wszystkie możliwe sposoby. Są jednak takie współprace i marki, na których nadejście gracze ostrzą sobie zęby.
Fortnite to marka sama w sobie i nie ma wobec tego żadnych wątpliwości. W końcówce ubiegłego roku najpopularniejszy battle royale na rynku ponownie przeżywał swój renesans za sprawą wdrożenia nowego sezonu Fortnite OG, a następnie debiutu trybu LEGO Fortnite, który do tej pory wzmaga kreatywność wśród fanów gry.
Niemal od samego początku istnienia Fortnite otrzymał ogrom współprac. W grze pojawiały się rozmaite wydarzenia i przedmioty kosmetyczne związane z muzykami, sportowcami czy bohaterami kultowych filmów i bajek.
W ostatnim czasie swój "koncert" w Fortnite grała Lady Gaga, a wcześniej Eminem. W Fortnite doczekaliśmy się skórek postaci z wizerunkiem Solid Snake’a, Lewisa Hamiltona, Alana Wake’a, YouTubera MrBeasta, Hulka i wielu więcej ikon. Przecieki głoszą, że na samym początku maja z grą przeplecie się po raz kolejny uniwersum Gwiezdnych Wojen.
W serwisie X spora część użytkowników wyraziła swoje zdanie, twierdząc, że Fortnite powinien wejść we współprace ze światem Fallouta, który bije teraz rekordy popularności głównie za sprawą hitowego serialu Amazona. Prócz tego gracze wskazują na serie Bioshock, a niektórzy nawet wymieniają Fairly Odd Parents i Spongeboba Kanciastoportego.