Gracz Apex Legends z pomysłem jak zwiększyć popularność jednej bohaterki
Niemal każdy kolejny sezon w Apex Legends oznacza nową postać do wyboru. Oczywiste jest, że niektóre cieszą się większą popularnością niż inne, ale Mad Maggie wypada na tle reszty wybitnie słabo.
Mad Maggie pojawiła się pierwszy raz w “Good as Gold" - jednej z opowieści z rubieży. Jest to cykl animowanych filmów krótkometrażowych, opowiadających historie poszczególnych postaci. Jako grywalna bohaterka, Mad Maggie zadebiutowała w Sezonie 12.
Z początku, jak większość bohaterów, cieszyła się niezłą popularnością - każdy chciał wypróbować nową postać. Jednak w ciągu ostatnich miesięcy zainteresowanie graczy jej postacią mocno spadło i obecnie Maggie jest wśród najrzadziej wybieranych bohaterów w grze - może na równi z Crypto z Sezonu 3.
Jednak jeden z fanów gry wpadł na pomysł jak podnieść popularność bohaterki i zupełnie odmienić jej oblicze w walce. Użytkownik Reddita podpisujący się pseudonimem wing6781 postanowił zbuffować (wzmocnić) Maggie, a konkretnie jej najmocniejszy atak, Wrecking Ball.
Zaproponował twórcom gry, że kula burząca postaci powinna zadawać większe obrażenia i ogłuszać przeciwników na czas tym dłuższy, im dalej oddalonych od nas przeciwników trafi. Oprócz tego, kula powinna zdaniem gracze odbijać się proporcjonalnie długo do czasu, w którym się toczy. We wpisie na forum zamieścił grafikę, która opisuje jego propozycje:
Ataki w bliskiej odległości miałyby zadawać 20 punktów obrażeń i ogłuszać na jedną sekundę, na średni dystans miałoby to być odpowiednio 30 punktów obrażeń i dwusekundowe ogłuszenie, a na daleki - 40 punktów i 3 sekundy ogłuszenia. Gracz zasugerował również, że platformy, których Maggie używa do zwiększenia prędkości w swoim najgroźniejszym ataku, powinny także skracać czas przeładowania posiadanych przez nią strzelb.
Od momentu gdy ten intrygujący pomysł pojawił się na Reddicie, jest obiektem dyskusji wielu osób. W zaledwie kilka dni zdobył pozytywne oceny i przychylność wielu forumowiczów. Dużym uznaniem cieszy się szczególnie pomysł zwiększonych obrażeń wraz z upływem czasu - gracze widzą sens w tym, że dłużej tocząca się kulka nabiera coraz większego rozpędu i energii, a co za tym idzie - mocniej atakuje.
Zobaczymy co stanie się z pomysłami wing6781 oraz samą Mad Maggie. Z jednej strony chciałoby się, żeby każda postać otrzymała równe szanse, z drugiej - przy tak rozbudowanej liście bohaterów, pewna “niesprawiedliwość" jest nieunikniona. Jednak z racji, że Respawn często poddaje już istniejących bohaterów modyfikacjom, zmiany wskazane przez gracza wcale nie są nierealne.