Reklama

Jarosław "paszaBiceps" Jarząbkowski ambasadorem marki Betclic

Jarosław "paszaBiceps" Jarząbkowski, legendarny gracz Counter Strike: Global Offensive i lider e-sportu na świecie, został ambasadorem marki Betclic. Były zawodnik słynnego, polskiego składu organizacji Virtus.pro związał się z marką roczną umową.

Jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci w historii światowego e-sportu. Choć zakończył już profesjonalną karierę zawodniczą, prowadzone przez niego streamy nadal oglądają dziesiątki tysięcy widzów. Jarosław "paszaBiceps" Jarząbkowski jako gracz Virtus.pro przyczynił się do lawinowego wzrostu popularności esportu nie tylko w Polsce, ale i na świecie.

Dziś łączy trzy światy. Oprócz dalszej działalności e-sportowej, walczy we freak fightach i jest znany z promowania tradycyjnego sportu. Prywatnie jest wielkim fanem Liverpoolu oraz UFC. W maju znów było o nim głośno dzięki akcji, którą zorganizował z okazji ostatniego w historii turnieju rangi major w Counter-Strike: Global Offensive (to kategoria największych, najważniejszych rozgrywek e-sportowych). Z Warszawy do Paryża, gdzie odbywał się turniej, pojechał rowerem. Pokonanie 1800 kilometrów zajęło mu tydzień. Popularny "Papito" chciał w ten sposób ukoronować grę, która tak bardzo zmieniła jego życie.

Reklama

Teraz "paszaBiceps" będzie miał nowe obowiązki - ambasadora marki Betclic. Na mocy rocznej współpracy ex-progamer, a obecnie streamer będzie m.in. prowadzić dedykowane marce live’y na Twitch.tv czy brać udział w transmisjach na żywo na kanale Betclic.

W ramach realizacji świadczeń Jarząbkowski wcieli się również w typera, który będzie dzielić się z fanami przewidywaniami na wybrane wydarzenia sportowe i e-sportowe.

Ciekawostką jest, że współpraca zakłada również udział "paszyBicepsa" w filmie dokumentalnym. Projekt realizowany będzie w ramach konkursu Papaya New Directors, którego Betclic jest Partnerem.

Betclic inwestuje w esport

Marka Betclic coraz odważniej wkracza w świat e-sportu. Współpraca z Jarosławem "pasząBicepsem" Jarząbkowskim to nie pierwsza inwestycja bukmachera w ten segment. Marka jest sponsorem tytularnym międzynarodowej organizacji e-sportowej Betclic Apogee, która świętuje sukcesy w serii gier FIFA.

W zakończonym niedawno sezonie FIFA 23 polski skład Betclic Apogee, współtworzony przez trzech utalentowanych graczy: Kacpra "Furmana" Furmanka, Maksymiliana "Zalewskyyego" Zalewskiego i Szymona "Błacha" Błachowiaka zakwalifikowała się do turnieju FIFAe Club World Cup (Klubowe Mistrzostwa Świata, najbardziej prestiżowe rozgrywki 2v2 w tej dyscyplinie), w którym dotarła do 1/8 finału.

Esporter/materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy