McDonald’s i nietypowa współpraca z... Johnem Ceną i dwójką streamerów
Na takie połączenie światów czekały setki tysięcy internautów. Popularni streamerzy Kai Cenat oraz Fanum połączyli swoje siły z legendarnym wrestlerem i gwiazdą organizacji WWE (World Wrestling Entertainment) Johnem Ceną. Transmisja promująca nowego Chicken Big Maca sieci McDonald’s rozbiła bank!
Branża fast foodu coraz częściej przeplata się z elektroniczną rozrywką w postaci gier wideo czy też z sektorem streamingowym. W ubiegłym miesiącu sieć McDonald’s podjęła bardzo ciekawą kooperację z twórcami gry Genshin Impact, robiąc to dodatkowo z początku w tajemniczy sposób, angażując przy tym ogromne rzesze fanów hitu od studia miHoYo.
Tak zrealizowana współpraca była bodźcem i pewnym kierunkowskazem, że McDonald’s sięgnie po kolejne duże i globalne marki. Umiejętne połączenie marketingu i promocji na linii popularnej wśród młodych osób restauracji typu fast food z bardzo popularnymi grami czy też ze znanymi personami - jest bez wątpienia strzałem w dziesiątkę.
McDonald’s zbyt długo nie czekał, by wywęszyć kolejną szansę, tym razem na promocję swojego najnowszego produktu w asortymencie. Bogaty jedzeniowy repertuar sieci poszerzony został o nowego Chicken Big Maca. Ofertę promować zaczął sam... słynny wrestler i hollywoodzki aktor John Cena, który umieścił w swoich mediach społecznościowych komiksowy plakat z nowym burgerem.