Reklama

Nędzna premiera Counter-Strike 2. Twórcy gry mówią o planach i jej przyszłości

Oficjalna premiera Counter-Strike 2 mocno spolaryzowała graczy związanych z tą kultową serią. Sterta błędów towarzyszących rozgrywce zaczyna budować frustracje u fanów marki. Producenci z Valve w jednym z wywiadów zabrali głos na ten temat i odnieśli się do przyszłości CS 2.

Valve w ekskluzywnym wywiadzie z PC Gamerem uznało, że premiera CS 2 to gigantyczny sukces firmy i istotny kamień milowy dla całej serii Counter-Strike. Twórcy zadeklarowali się też do sukcesywnej i nieustającej pracy nad tym, co wadliwe w nowej strzelance.

...a poprawiać jest naprawdę co. Po sieci krąży coraz więcej dziwacznych klipów z latającymi postaciami na mapie, dziwnymi run-boostami poza mapę czy wadliwymi hitboxami, które uniemożliwiają wyeliminowanie przeciwnika serią strzałów skierowanych z odległości jednego metra...

Reklama

Przejdźmy jednak do konkretów. W rzeczonej rozmowie Valve podjęło temat subticka, czyli technologii, która w CS 2 zastąpiła znany wszystkim tickrate. Możemy wyczytać, że nowy system spełnia swoje oczekiwania, choć potrzeba jeszcze więcej pracy nad tym, by rozwiązać wszystkie niedociągnięcia.

W tym wszystkim - wg. producentów - pomocny jest feedback ze strony graczy, a ci ochoczo dzielą się z deweloperami swoimi sugestiami czy klipami, na których widać jawne błędy gry. Pomimo błędów i usterek, Valve przychylnie patrzy na sam moment premiery CS 2, uznając, że tak naprawdę, był on właściwy.

Na końcu możemy wyczytać, że Valve nie będzie składać broni, a wszelkiego rodzaju usprawnienia i poprawki będą wdrażane na bieżąco.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Counter-Strike 2 | Valve
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy