PUBG Mobile nawiązuje współpracę z firmą Sony
PUBG Corporation podjęło współpracę z Sony - japońskim gigantem w branży produkcji elektroniki użytkowej. Pokłosiem tej kolaboracji będzie wspieranie i rozwój esportowej produkcji PUBG Mobile, która dedykowana jest urządzeniom mobilnym.
PUBG Mobile to specjalny port gry PUBG: Battlegrounds, który umożliwia uruchamianie tej produkcji na urządzeniach z systemami Android oraz iOS. Gra wydana została w marcu 2018 roku przez Tencent Games, chińskiego hegemona z branży gier.
Od tamtego czasu PUBG Mobile święci naprawdę gigantyczne sukcesy na rynku sportu elektronicznego. Jest bowiem jednym z najpopularniejszych tytułów dostępnych na przenośne urządzenia, o czym poświadczają statystyki. W grudniu ubiegłego roku w mobilnym wydaniu PUBG gracze wydali łącznie aż 244 miliony dolarów. Żaden inny mobilny tytuł nie zbliżył się do tego wyniku.
Nic więc dziwnego, że tak fenomenalny sukces gry istotnie przekuł się w zainteresowanie sponsorów. Ogłoszono, że oficjalnym partnerem strategicznym PUBG Mobile został japoński gigant technologiczny - firma Sony.
W konsekwencji oficjalnym sponsorem wszystkich wydarzeń esportowych z cyklu "PUBG MOBILE Esports Global Tournaments" będzie smartfon Sony Xperia, który dostarczany będzie również partycypującym drużynom i zawodnikom.