Reklama

PUBG Mobile nawiązuje współpracę z firmą Sony

​PUBG Corporation podjęło współpracę z Sony - japońskim gigantem w branży produkcji elektroniki użytkowej. Pokłosiem tej kolaboracji będzie wspieranie i rozwój esportowej produkcji PUBG Mobile, która dedykowana jest urządzeniom mobilnym.

PUBG Mobile to specjalny port gry PUBG: Battlegrounds, który umożliwia uruchamianie tej produkcji na urządzeniach z systemami Android oraz iOS. Gra wydana została w marcu 2018 roku przez Tencent Games, chińskiego hegemona z branży gier.

Od tamtego czasu PUBG Mobile święci naprawdę gigantyczne sukcesy na rynku sportu elektronicznego. Jest bowiem jednym z najpopularniejszych tytułów dostępnych na przenośne urządzenia, o czym poświadczają statystyki. W grudniu ubiegłego roku w mobilnym wydaniu PUBG gracze wydali łącznie aż 244 miliony dolarów. Żaden inny mobilny tytuł nie zbliżył się do tego wyniku.

Reklama

Sony podejmuje współpracę z PUBG Mobile

Nic więc dziwnego, że tak fenomenalny sukces gry istotnie przekuł się w zainteresowanie sponsorów. Ogłoszono, że oficjalnym partnerem strategicznym PUBG Mobile został japoński gigant technologiczny - firma Sony.

W konsekwencji oficjalnym sponsorem wszystkich wydarzeń esportowych z cyklu "PUBG MOBILE Esports Global Tournaments" będzie smartfon Sony Xperia, który dostarczany będzie również partycypującym drużynom i zawodnikom.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: PUBG Mobile | Sony
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy