Reklama

Reklama

W Modern Warfare 2 zagramy w kultową misję z serii Call of Duty

​Prace nad Call of Duty: Modern Warfare 2 zdają się iść bez większych przeszkód, do tego zapowiada się, że gra będzie odświeżeniem serii, którego ta bardzo potrzebuje. A teraz okazuje się, że w nowej odsłonie zobaczymy jedną z ulubionych broni oraz misję bardzo lubianą przez graczy.

Niektórzy nazywają wręcz “All Ghillied Up", bo o tej misji mowa, najlepszą w całej historii serii. Wcielamy się w niej w młodego Price’a, który otrzymuje zadanie skrytobójstwa.

Tytuł natomiast nawiązuje do jego kombinezonu maskującego. Misję można bowiem co prawda przejść na wiele sposobów, zależnie od tego jak lubicie grać, ale całe wyposażenie głównego bohatera, z kombinezonem na czele, zostało przygotowane przede wszystkim z myślą o skradaniu się i cichym eliminowaniu wroga.

Czołganie się wśród krzaków i przemykanie wrogim patrolom - to esencja tej misji. To, co uczyniło ją tak znaną i lubianą to m.in. komentarz Kapitana MacMillana, który słyszymy w słuchawkach - będzie się on zmieniał w zależności od tego jak spróbujemy podejść do realizacji zadania.

Reklama

Co ciekawe, zajawkę misji “All Ghillied Up" zaprezentowano w niedawnym zwiastunie (czy raczej na fragmentach rozgrywki) z Modern Warfare 2. Możemy tam dostrzec snajpera, prawdopodobnie właśnie Price’a, leżącego w trawie w kostiumie maskującym.

Wszystko się zgadza, prawda? Natomiast serwis Charlie Intel donosił, że aktor głosowy, wcielający się w postać Price’a - Barry Sloane - niedawno tweetował coś, co może sugerować powrót do tej właśnie roli:

Oznacza to więc nie tylko znaną i lubianą misję, ale też to, że po raz kolejny usłyszymy tego doskonałego aktora w roli Price’a. Ale zanim to nastąpi, czeka nas ujawnienie informacji o ostatnim elemencie układanki - trybie multiplayer Modern Warfare 2.

Jego prezentacja powinna nastąpić za niecały miesiąc, 15 września, a premiera samej gry - już 28 października. Osoby, które zdecydowały się na zamówienie preordera, otrzymają dostęp nieco wcześniej bo z tygodniowym wyprzedzeniem.

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy