Reklama

Barcelona podpisała kontrakt z marką dwójki YouTuberów. Fani podzieleni

W piątkowe popołudnie FC Barcelona oficjalnie ogłosiła iż Gatorade nie będzie już ich dostawcą napojów energetycznych. Mistrzowie Hiszpanii poczynili jednak szybkie ruchy i już w sobotę poinformowali o podpisaniu umowy sponsorskiej z marką Logana Paula i KSI’A - Prime.

FC Barcelona otwiera się na nowy rynek

Napój Prime Energy Drink jest własnością dwójki znanych youtuberów  - Logana Paula oraz Olajide "KSI’A" Olatunjia. Obaj panowie są bezapelacyjnie jednymi z najpopularniejszych twórców na świecie i mają ogromne grono fanów. Kanał Logana subskrybuje na platformie YouTube ponad 20 milionów osób, z kolei jego wspólnika nieco ponad 16 milionów.

Od jakiegoś czasu Paul wyrasta także na nową gwiazdę federacji WWE, gdzie jego popisy cieszą się ogromnym znakiem uznania. Amerykanin ma niezwykła łatwość odnajdywania się w nowej dla siebie roli, a więc niewątpliwie pozyskanie jego osoby jako pośrednio twarzy hiszpańskiego klubu było dla Barcelony strzałem w dziesiątkę, mając na uwadze chęć trafienia do nowej grupy odbiorców.

Reklama

Nie wszyscy są jednak zadowoleni

Choć już pierwszy TikTok na kanale Barcelony z udziałem KSI’A oraz Logana Paula stał się niemałym viralem, to wśród bardziej konserwatywnej grupy fanów Barcelony wywołał on jednak mieszane odczucia. - Banda pajacy, jako klub coraz bardziej sięgacie dna. - Nie to mieliśmy na myśli, chcąc powrotu starej Barcelony.

To tylko dwa z wielu dokuczliwych komentarzy po ogłoszeniu współpracy klubu z Prime. Trudno więc powiedzieć, jak pr’owo wyjdzie w konsekwencji współpraca mistrza Hiszpanii z marką energetyków dwójki kontrowersyjnych YouTuberów, lecz możemy być pewni iż pod względem finansowym będzie to znacznie bardziej opłacalna współpraca niż z firmą Gatorade.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: FC Barcelona
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy