Reklama

Call of Duty: Modern Warfare 2 za darmo! Miły gest Activision

Podczas gdy większość fanów Call of Duty wyczekuje beta testów Modern Warfare 3, Activision zachęca do sprawdzenia MW2. Przez następny tydzień będzie można zrobić to całkowicie za darmo.

Kiedy Call of Duty: Modern Warfare 2 debiutowało, wydawało się, że może być to pierwsza odsłona, która nie podąży znanym cyklem każdej poprzedniej części. Za kulisami krążyły plotki o planach zerwania z corocznym modelem wydawniczym. MW2 byłoby w tym scenariuszu rozwijane przez dwa lata, a pod koniec roku zadebiutowałaby płatna ekspansja.

Ostatecznie Activision nie zmieniło wiele względem wcześniejszych odsłon i w listopadzie zadebiutować ma Call of Duty: Modern Warfare 3. MW2 podążyło z kolei klasyczną ścieżką większości poprzednich COD-ów. Najpierw gra wzbudziła ogromne zainteresowanie, pobiła rekordy sprzedaży, a potem zaczęła stopniowo gubić uwagę coraz większej liczby graczy.

Reklama

Teraz w MW2 zostali w rezultacie wyłącznie weterani Call of Duty albo osoby, które niedawno zdecydowały się na zakup gry. Tryb multiplayer oraz League Play wciąż cieszą się dużą popularnością i każdego dnia zachęcają do rywalizacji mnóstwo użytkowników. Część z nich prawdopodobnie dalej pracuje nad ostatnimi kamuflażami albo levelowaniem nowego karnetu bojowego.

Activision ponownie postanowiło dać szansę graczom, aby Call of Duty: Modern Warfare 2 przetestować za darmo. Od dzisiaj aż do 20 września użytkownicy wszystkich platform mogą pobrać MW2 i sprawdzić pełną wersję trybu multiplayer bez żadnych dodatkowych kosztów. Wystarczy znaleźć grę na swojej platformie i dodać ją do biblioteki.

Jak to jednak zazwyczaj bywa z Activision, jest pewien haczyk. Przez cały tydzień posiadacze darmowej wersji testowej mogą spędzić w trybie multiplayer zaledwie 2,5 godziny. Część graczy MW2 zauważyła już, że jest to zdecydowanie za mało czasu. Przez 150 minut trudno jest odblokować więcej niż kilka broni, a jeżeli nie dopisze Wam szczęście, możecie nie zobaczyć nawet części map.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Activision
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy