Reklama

​Inauguracyjny turniej sezonu w Valorancie przyciągnął prawie 1,5 mln widzów

W sobotni wieczór zakończył się pierwszy duży tegoroczny turniej w Valorancie. Zawody z cyklu VCT: LOCK//IN Sao Paulo oglądało w kulminacyjnym momencie 1,44 mln fanów.

Wokół profesjonalnej sceny związanej z Valorantem dzieje się w ostatnim czasie bardzo dużo. Wczoraj Riot Games oficjalnie zaprezentował 22. Agenta - Gekko. Nowy bohater zagości w produkcji już w ciągu kilkunastu najbliższych dni. Przy okazji dowiedzieliśmy się również, iż tegoroczne mistrzostwa z serii Valorant Champions rozegrane zostaną w Los Angeles. Wydarzenie zaplanowano w dniach od 6 do 26 sierpnia.

Reklama

Przez ostatnie kilkanaście dni oczy wszystkich entuzjastów Valoranta skierowane były z kolei na VCT: LOCK//IN Sao Paulo, turniej, który jest swoistą inauguracją tegorocznego sezonu profesjonalnej sceny Valoranta. W puli zawodów znalazło się okrągłe pół miliona dolarów.

W wielkim finale spotkały się dwie najlepsze obecnie ekipy na świecie. Europejskie FNATIC stanęło w szranki z ubiegłorocznymi mistrzami świata, drużyną LOUD. Spotkanie na papierze zapowiadało się rewelacyjnie i faktycznie tak też było w rzeczywistości. Finał obfitował w wiele emocji i zwrotów akcji. Fani Valoranta otrzymali pięć intensywnych map, po których lepsza okazała się formacja FNATIC.

Spotkanie to oglądane było w kulminacyjnym momencie przez ponad 1,44 mln widzów. Warto nadmienić, że finał był jedynym meczem z oglądalnością przekraczającą milion odbiorców. Z kolei średnia widownia wszystkich faz turniejowych wyniosła 432 tys. oglądających.

Zakończone właśnie VCT: LOCK//IN Sao Paulo jest drugim najchętniej oglądanym turniejem w historii profesjonalnej sceny Valoranta. Zmagania te w rankingu popularności ustępują tylko ubiegłorocznym mistrzostwom - Valorant Champions 2022. W przypadku tego turnieju oglądalność wyniosła 1,51 mln widzów w szczycie. Zmaganiom rozgrywanym w Brazylii zabrakło więc bardzo niewiele do pobicia rekordu gry.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: ​VALORANT
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy