Overwatch 2: Modyfikacja mapy na "bardziej przyjazną" z powodu graczy
Czasem nawet z tak nielubianym molochem jak Blizzard można się dogadać. Jest to też przykład na to, że krytyka może wszystkim wyjść na dobre i uczynić świat choć odrobinę lepszym miejscem.
Jeden z użytkowników Twittera zwrócił jakiś czas temu uwagę na pewien detal mapy Midtown z Overwatch 2. W wersji z pierwszej bety gry lokacja ta, wyraźnie inspirowana Nowym Jorkiem, zawierała między innymi elementy małej architektury w postaci ławek ze specjalnymi elementami, dzielącymi je na kilka części. To powszechnie stosowany zabieg by uniemożliwić bezdomnym wykorzystywanie ławek jako miejsc do spania.
Gracz, który zgłosił ten element, opisał go jako przygnębiający i nie na miejscu - tym bardziej, że uniwersum Overwatcha zawsze było opisywane jako otwarte i “z aspiracjami do bycia lepszym miejscem". Wpis został kilkanaście razy zacytowany i zyskał blisko 400 polubień - wystarczająco dużo, by przyciągnąć uwagę osób odpowiedzialnych za projekt mapy.
W drugiej becie wspomniane ławki zostały zmodyfikowane - usunięto z nich “przegrody". ClearTogether, który zgłosił problem, napisał tweet z podziękowaniem za reakcję, a Gavin Jurgens-Fyhrie, pełniący w Blizzardzie rolę głównego designera określił pierwotny wpis gracza jako świetną uwagę, dodając również, że wyobrażenie twórców o tym jaki jest opisany w grze świat przyszłości, jest bardzo ważnym elementem Overwatch 2.