PUBG Mobile nawiązał nietypową współpracę z… Baby Sharkiem
Jedna z najpopularniejszych gier na urządzenia mobilne, czyli PUBG Mobile podjęła nową współpracę z... Baby Sharkiem - postacią, która swój największy rozbłysk popularności miała kilka lat temu... i to głównie wśród dzieci.
Baby Shark to najpopularniejszy aktualnie rekin na rynku pochodzący z piosenki dla dzieci o tej samej nazwie. Spot reklamowy pojawił się oficjalnie na rynku w 2016 roku. Teledysk jest bardzo melodyczny, ale nie da się ukryć, że zarówno jego muzyka, jak i cała oprawa oraz konwencja graficzna kierowana jest raczej do dzieci.
Niemniej jednak popularny Baby Shark stał się inspiracją także dla starszej społeczności. Z udziałem charakterystycznego rekina powstało wiele przeróbek. Bajkowa postać idealnie wpasowała się również w najnowsze trendy serwisów takich jak: Facebook, TikTok czy Snapchat.
Współpraca między popularną strzelanką PUBG Mobile dedykowaną urządzeniom mobilnym, a kultowym już Baby Sharkiem jest jednak... nietypowa i mocno wychodząca poza schemat. Niezwykle ciężko jest bowiem dopasować wojenny, raczej ciężki klimat to melodycznej muzyki i bajkowego rekina.
Wydawcy i producenci z Tencent Games i KRAFTON mają już jednak podobną współpracę za sobą. W ubiegłym roku niemal identyczny crossover zagościł w PUBG Mobile. W październiku wszyscy gracze popularnej produkcji mogli doświadczyć aż miesięcznego wydarzenia w grze, nawiązującego do wspomnianego Baby Sharka.
Wszystko wskazuje więc na to, że strzelanka mobilna z gatunku battle royale i bajkowy rekin to już jedność. Ponad dwuminutowy film "PUBG Mobile x Baby Shark" z obecnej kolaboracji możecie zobaczyć poniżej. Ocenę skrzętnej kolaboracji kreskówkowych bohaterów gry z popularnym, wesołym rekinem występującym niegdyś w reklamie - pozostawiamy wam.