Szczegóły drugiej bety Call of Duty: Modern Warfare 3
Już jeden weekend bety wystarczył, aby Sledgehammer zdecydowało się na zmiany do Call of Duty: Modern Warfare 3. Nadchodzące, otwarte testy mają być lepszym, bardziej dopracowanym doświadczeniem.
Pierwsza beta Call of Duty: Modern Warfare 3 została ciepło przyjęta przez wielu fanów serii. Wieloletni gracze COD-a docenili szczególnie fakt, że Sledgehammer odeszło od kilku kontrowersyjnych rozwiązań z MW2. Nowa gra wciąż nie różni się mocno od swojego poprzednika, ale wprowadza wystarczająco zmian, aby zainteresować fanów konsolowych shooterów.
Oczywiście nikt nie uznał też Call of Duty: Modern Warfare 3 za idealne. W mediach społecznościowych po ostatnim weekendzie można było więc dostrzec wiele pozytywnych komentarzy, ale również sporo feedbacku. Jak pokazało właśnie Sledgehammer Games, nie potrzebowali wiele czasu, aby zapoznać się z opiniami graczy.
Na chwilę przed startem drugiej bety, dostępnej już na wszystkich platformach, na blogu Call of Duty pojawił się wpis informujący o wszystkich zmianach wprowadzonych względem poprzedniej wersji gry. Sledgehammer szczegółowo opisało podjęte decyzje, wyjaśniło stojącą za nimi logikę i jeszcze raz podkreśliło, że feedback graczy jest kluczem do udanych beta testów.
Największą zmianą jest bez wątpienia podniesienie maksymalnego poziomu postaci z 20 na 30. Otworzy to graczy na znacznie większą liczbę możliwości i udostępni im jeszcze większy fragment gry. Ponadto do Call of Duty: Modern Warfare 3 trafią dwa nowe tryby gry (Cutthroat i Search & Destroy) oraz kolejne mapy (Highrise i Orlov Military Base).
Nie obyło się również bez zmian w gameplayu. Ku uciesze wielu graczy, Sledgehammer już teraz zareagowało na największe problemy pierwszej bety - opóźnienie po wykonywaniu wślizgu oraz widoczność. Przeciwnicy będą teraz mieli nad głowami czerwone nameplate’y, a czas potrzebny do rozpoczęcia sprintu po wślizgu będzie krótszy. Ponadto wprowadzono kilka zmian do balansu broni, naprawiono kilka drobiazgów na niektórych mapach, a killstreak Guardian-SC doczekał się znaczącego osłabienia.