Reklama

Reklama

Valkyrae podbija Manhattan. Streamerka twarzą billboardu na Times Square

Świat internetowy coraz częściej przenika się z tym realnym, a gwiazdy działające w świeci, nierzadko stają się prawdziwymi ikonami popkultury. Przekonała się o tym słynna streamerka Rachell Hofstetter szerzej kojarzona jako "Valkyrae".

W ostatnim czasie o 30-letniej influencerce zrobiło się dosyć głośno, po tym jak poinformowała swoich fanów, że w najbliższej przyszłości zamierza ograniczyć aktywność w internecie. W praktyce przełoży się to na prowadzenie rzadszych transmisji, by bardziej skoncentrować się na prawdziwym życiu.

Valkyrae dodała, że skupi się na transmitowaniu swoich "wymaganych" godzin w celu takiego dostosowania trybu pracy, by lepiej podporządkować go do zrównoważonego i zbalansowanego życia po 8 latach wzmożonej aktywności.

Reklama

Valkyrae bryluje na Times Square

To, że największa kobieca postać serwisu YouTube Gaming przymknie nieco swoją działalność streamerską, wcale nie oznacza, że zamierza całkowicie zaniechać inne poboczne projekty przez siebie realizowane. Za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych właścicielka organizacji 100 Thieves poinformowała, że udało jej się pozyskać ogromny kontrakt.

Jak się okazuje, współpraca jest naprawdę okazała, bowiem Valkyrae została twarzą brytyjskiej marki odzieżowej Gymshark, która swoją siedzibę ma w Birmingham. Firma w ramach uczczenia tej kooperacji, umieściła popularną streamerkę na ogromnym billboardzie w Times Square na Manhattanie.

To bez wątpienia ogromny sukces w całej dotychczasowej działalności realizowanej przez popularną gwiazdę. Bycie twarzą billboardu to sprawa, którą ciężko zbagatelizować. Tutaj dodatkowo mówimy o internetowej celebrytce, która szturmem zaczyna przebijać się do świata realnego...

Kto wie, być może teraz Valkyrae zacznie aktywniej działać w "sferze realnej"?

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL