Za kulisami problemów Ubisoftu. Francuzi wyciągają podobno wnioski z battle royale
W ostatnich miesiącach słyszymy głównie o problemach Ubisoftu oraz kolejnych anulowanych projektach. Nowy raport wreszcie odpowiada na pytanie, co może być powodem tych decyzji.
Ubisoft nie ma za sobą najprzyjemniejszych kilku miesięcy. Przez ostatnie pół roku anulowano już osiem niezapowiedzianych projektów, a drastyczne cięcie kosztów sugeruje, że Francuzi mogą niedługo pójść śladem Microsoftu i zdecydować się na zwolnienia. Na łamach Insider Gaming opublikowany ostatnio raport tłumaczący decyzje podjęte przez Ubisoft.
Według jednego z informatorów gry nie spełniały aktualnych potrzeb graczy i na pewnym etapie było ich znacznie więcej. Podobno Ubisoft miał pod swoimi skrzydłami kilkanaście tytułów battle royale, które miały być kandydatami do podboju tego rynku.
Hyper Scape, którego serwery zdecydowano się ostatnio wyłączyć, było najwyraźniej najlepszym z reprezentantów gatunku battle royale powstających w studiach Ubisoftu. Francuzom zależało podobno bardzo na odniesieniu sukcesu na tym rynku, co niestety nie skończyło się zbyt dobrze.
Insider Gaming przy okazji zapewnia również, że ostatnie opóźnienia nie wynikają z jakichś poważnych problemów wewnątrz Ubisoftu. Twórcy faktycznie potrzebują więcej czasu na doszlifowanie swoich produkcji i zależy im na tym, żeby wypuścić gotowy tytuł.