Reklama

Reklama

Fortnite: Aktualizacja 20.40 już dostępna. Jakie zmiany w rozgrywce?

​Najnowszy update sygnowany numerem 20.40 pojawił się w Fortnite. Społeczność graczy uraczona została przez twórców z Epic Games kolejnymi przedmiotami, w tym również broniami. Ze zmian wprowadzonych w aktualizacji zadowoleni powinni być także posiadacze konsoli PlayStation.

Deweloperzy najpopularniejszej na rynku produkcji z gatunku battle royale dbają o to, by stale urozmaicać gameplay nowościami, dodatkami i ingerencją w mechanikę gry. We wtorek 17 maja Fortnite doczekał się aktualizacji oznaczonej jako 20.40. Co nowego?

Powrót znanych broni i głosowanie społeczności

Ubocze zniknęło z oczu, ale powróciły dobrze znane bronie. Podczas Tygodnia Starcia w Uboczu (do 24 maja, do godz. 14:59) do rozgrywki przywrócono Karabin z Ubocza i Minigun z Ubocza. Przedmioty te znajdziemy w skrzyniach oraz na ziemi.

Reklama

Po raz kolejny twórcy chcą wsłuchać się w opinie graczy. We wszystkich ważnych miejscach na mapie znaleźć można stacje fundowania konkurujących ze sobą przedmiotów. Społeczność gry, przekazując sztabki, może zadecydować, który z przedmiotów osiągnie 100% ufundowania i pozostanie w rozgrywce. Wybierać można pomiędzy: Bańkosłonem i Balonem.

W trybie Fortnite: Zero Budowania zwiększono częstotliwość występowania: Granatów uderzeniowych, Szczelin na Wynos i Pługów.

Zmiany dotyczące konsol PlayStation i Xbox

Kolejne zmiany powinny uradować użytkowników konsol: PlayStation oraz Xbox (zwłaszcza tej pierwszej).

Z kolei na konsolach PS5 oraz Xbox Series X/S wprowadzono poprawki wydajności w trybie 60 kl./s w celu ograniczenia opóźnień dla graczy działających na ustawieniach "Tryb małego opóźnienia sygnału".

Zmiany doczekał się sposób włączania trybu 120 kl./s na platformie PlayStation 5. Teraz, by tego dokonać, wystarczy wejść w Ustawienia, a następnie zakładkę Wideo i przestawić Tryb 120 kl./s na Włączony.

Poprawiono także dwa poważne błędy. Pierwszy z nich dotyczył problemu nieotrzymywanie przez graczy powiadomień społecznościowych, w momencie gdy ci znajdowali się w meczu w ekipie z innym graczem. Z kolei drugi polegał na nie wyświetlaniu się interfejsu wyrzutni rakiet Kowadło.

Najlepsze tematy