Gucci tworzy własną akademię graczy komputerowych i esportowców
Gucci, czyli jedna z najbardziej luksusowych marek odzieżowych na rynku zainwestuje w branżę sportu elektronicznego. We współpracy z organizatorem turniejów FACEIT powstanie Gucci Gaming Academy.
Prominentna włoska marka modowa swoje kroki w esporcie ma już za sobą, bowiem dwa lata temu Gucci zacieśniło swoją współpracę z brytyjską organizacją "fnatic", a jeszcze przedtem nastąpiła współpraca z amerykańskim podmiotem "100 Thieves".
FACEIT od dawna uchodzi za jedną z największych kuźni talentów na esportowych arenach. Firma zajmuje się organizacją dużych turniejów przede wszystkim w grze Counter-Strike: Global Offensive. Ponadto przedsiębiorstwo posiada autorską platformę, która pozwala ponad 20 milionom użytkowników rywalizować w wielu produkcjach gamingowych.
Usługa jest na tyle rozbudowana, że chętnie przyciąga nawet najlepszych graczy na świecie w tytułach takich jak: PUBG, wspomniane CS:GO, Team Fortress 2, Dota 2, Rocket League czy League of Legends.
Gucci Gaming Academy, które powstaje z inicjatywy i współpracy włoskiej marki modowej Gucci i platformy FACEIT będzie stanowić program rozwojowy, mający na celu podnoszenie umiejętności graczy partycypujących w tej inicjatywie. Ponadto sama akademia skupiać się będzie również na problemach fizycznych i psychicznych związanych z aspektem "wirtualnej rozrywki".
Kandydaci weryfikowani będą na wstępnych rozmowach, które posłużą do oceny i przybliżą nieco sylwetkę konkretnego gracza.