Twitch pracuje nad mniej inwazyjnym sposobem wyświetlania reklam
Jeszcze niedawno mówiło się, że Twitch pracuje nad reklamami, których nie dałoby się w żaden sposób ominąć albo zablokować. Platforma chyba uznała, że to zły pomysł i zmienia swoje podejście.
Twitch najwyraźniej szuka sposobów na odświeżenie swojego programu reklamowego, kładąc większy nacisk na nowy sposób wyświetlania reklam, który nie będzie tak dotkliwie przerywał streamów, a co za tym idzie spotka się z mniejszą krytyką ze strony widzów.
Wcześniej w siedzibie Twitcha mocno promowana była idea integrowania reklam ze streamem w taki sposób, by tych pierwszych nie dało się pominąć ani zablokować. Wywołało to jednak falę oburzenia ze strony widzów, na którą władze Twitcha nie mogły zostać obojętne.
Jeden z największych problemów reklam na Twitchu, zdaniem widzów oczywiście, to ich inwazyjna natura - widzowie są bowiem na Twitchu po to, by oglądać treści streamerów, możliwie jak najrzadziej przerywane reklamami.
Twitch we wpisie na stronie swojego supportu ujawnił plany, w myśl których planuje korzystać z nowego systemu, który powinien rozwiązać ten problem.
Zamiast dotychczasowych reklam, pojawiających się znikąd, widzowie zobaczą niedługo tzw. “Stream Display Ads", czyli maksymalnie 15-sekundowe materiały, wyświetlane na kanałach, ale w taki sposób, że podstawowa transmisja cały czas będzie widoczna oraz słyszalna. Z punktu widzenia streamerów nic się nie zmienia - nie będą nawet musieli nic robić, żeby skorzystać z nowego systemu. Całość wyjaśnia również wątek na twitterze: